Pars Gearbox

گیربکس صنعتی شافت موازی

گیربکس صنعتی شافت موازی

مجموعه پارس گیربکس با تکیه بر ماشین آلات پیشرفته CNC و نیروهای متخصص ثابت نموده می‌تواند گیربکس‌ صنعتی شافت موازی تولید نماید که حتی در چالش برانگیزترین شرایط کار کنند .کارخانه گیربکس سازی پارس متنوع‌ترین گیربکس‌های صنعتی را طراحی و بومی‌سازی نموده که شامل ۵۵ نوع مدل سبک و سنگین است.

گیربکس صنعتی

گیربکس bevel شامل ۳ یا ۴ شافت موازی هست که از ۲ تا ۶ عدد چرخ دنده تشکیل گردیده.هرجا نیاز به اسب بخار خروجی بالا و گشتاور زیاد باشد از این نوع گیربکس‌ها استفاده می‌شود.ما انواع گیربکس speed gears را متناسب با نیاز شما صنعتکاران عزیز تولید می‌نماییم.

مجموعه پارس گیربکس می‌کوشد تا محصولی خاص را برای ماشین آلات شما تولید نماید. کافیست شرح کاملی از نیازهای خود را به ما ارائه دهید . ما به شما توصیه‌های علمی در مورد نحوه طراحی و تولید گیربکس ایده‌آل را ارائه خواهیم داد.

ما محصولات را با متریال مرغوب به گونه ای ساخته ایم که در سخت‌ترین شرایط مقاومت کنند . بنابراین محصولات ما در بین صنعتگران به دلیل دوام مشهور هستند.ما نوعی از محصولات سفارشی که دارای گشتاور بالا و دوام بسیار خوبی هست را از متریال فرجینگ می سازیم.

تولید این محصول به گونه‌ای است که چرخ دنده‌های اصلی از فولاد سمانته نیکلدار فرج شده و سپس با ماشین آلات CNC تراشکاری و Hobb و milling می‌شوند.

گیربکس صنعتی

ما متخصصان فوق العاده‌ای برای انتخاب محصولات داریم که با مشاوره قابل اعتماد در تمام صنایع و ماشین آلات بهترین محصول را به شما پیشنهاد می‌نمایند .

البته این مشاوره‌ها برگرفته از محاسبات مهندسی مکانیک جامدات و نیز تجربه طراحی ماشین آلات در صنایع مختلف می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *